Translate
Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
Baston Wonen probeert u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u een keer niet tevreden bent over onze dienstverlening. Of dat u vindt dat u niet juist behandeld bent door een medewerker van Baston Wonen.
Heeft u een klacht?
Laat het ons dan weten. We lossen het graag samen met u op.
Onderaan deze pagina vindt u het klachtenformulier. Hierin kunt u aangeven waar u ontevreden over bent. Onze klachtencoordinator neemt de klacht in behandeling en neemt contact met u op om samen te bekijken wat er nodig is om tot een oplossing te komen.
Heeft u hulp nodig bij het invullen van het formulier?
Onze collega's van de Klantenservice helpen u graag. Zij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 12.30u op telefoonnummer 0316 - 58 03 58. Of stuur een mail naar info@baston.nl
Wilt u een reparatieverzoek indienen?
Daar is een apart formulier voor dat u hier vindt.
Helaas lukt het niet altijd om samen tot een oplossing te komen. Blijft u ontevreden over de dienstverlening van Baston Wonen? Dan kunt u een klacht indienen bij een onafhankelijke klachtencommissie.
U kunt in eerste instantie terecht bij de Klachtencommissie Woningcorporaties regio Arnhem. Op hun website leest u welke stappen u in dat geval kunt zetten.
Bent u daarna nog niet tevreden over de afhandeling van de klacht? Dan kunt u bij de Huurcommissie terecht. Zij kunnen u ook helpen bij een verschil van mening over de huurprijs, servicekosten of onderhoud.
LET OP
Alleen volledig ingevulde formulieren worden in behandeling genomen