Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

0316 - 58 03 58 | info@baston.nl |

Bereikbaarheid

Mijn Baston Wonen
Communicatie met onze huurders vinden wij belangrijk en digitale communicatie wordt steeds gangbaarder. Al geruime tijd kunnen huurders van Baston Wonen daarom gebruik maken van het digitale huurdersportaal; Mijn Baston Wonen. Op die manier kunt u van achter uw computer, tablet of smartphone in alle rust uw vragen, reparatieverzoeken en klachten bij ons indienen. 24 uur per dag, 7 dagen per week. Wij verwachten dat het huurdersportaal steeds populairder wordt en stimuleren daarom het gebruik ervan. U vindt Mijn Baston Wonen op de homepagina van deze website (oranje blok) www.baston.nl

Gratis cursus
Wilt u wel graag gebruik maken van ‘Mijn Baston Wonen’, maar heeft u hierbij wat hulp nodig? Of wilt u graag eerst nog wat oefenen? Wij helpen u graag op weg met een gratis cursus van 1 uur bij ons op kantoor, bij u in de wijk of zelfs bij u in het wooncomplex. Neem even contact met ons op, dan kijken wij voor u wat de mogelijkheden zijn.

U kunt ook onderstaande video bekijken, deze laat u stap voor stap zien hoe u online een verzoek kunt indienen https://drive.google.com/file/d/17OvyQseGbdfj0OuDwVJaxziMYQ9OpavY/view

Bellen of binnenlopen
Natuurlijk begrijpen wij ook dat het regelen van huurderszaken via internet niet voor iedereen de meest prettige manier is. Daarom blijven wij ook telefonisch (0316-580358) bereikbaar (op maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 tot 12.30 uur). Ons kantoor is op afspraak geopend.

Ook een e-mail sturen naar info-at-baston.nl kan natuurlijk nog altijd.