Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

0316 - 58 03 58 |

Bereikbaarheid

M ijn Baston Wonen
Communicatie met onze huurders vinden wij belangrijk en digitale communicatie wordt steeds gangbaarder. Al geruime tijd kunnen huurders van Baston Wonen daarom gebruik maken van het digitale huurdersportaal; Mijn Baston Wonen. Op die manier kunt u van achter uw computer, tablet of smartphone in alle rust uw vragen, reparatieverzoeken en klachten bij ons indienen. 24 uur per dag, 7 dagen per week. Wij verwachten dat het huurdersportaal steeds populairder wordt en stimuleren daarom het gebruik ervan. U vindt Mijn Baston Wonen op de homepagina van deze website (oranje blok) www.baston.nl

Gratis cursus
Wilt u wel graag gebruik maken van ‘Mijn Baston Wonen’, maar heeft u hierbij wat hulp nodig? Of wilt u graag eerst nog wat oefenen? Wij helpen u graag op weg met een gratis cursus van 1 uur bij ons op kantoor, bij u in de wijk of zelfs bij u in het wooncomplex. Neem even contact met ons op, dan kijken wij voor u wat de mogelijkheden zijn.

Bellen of binnenlopen
Natuurlijk begrijpen wij ook dat het regelen van huurderszaken via internet niet voor iedereen de meest prettige manier is. Daarom blijven wij ook telefonisch (0316-580358) bereikbaar (op maandag tot en met donderdag van 8.00 tot 16.30 uur en op vrijdag van 8.00 tot 12.30 uur). Op werkdagen kunt u tot 12.30 ook gewoon bij ons op kantoor binnenstappen. Komt een bezoek ‘s middags u beter uit? Maak dan even een afspraak, zodat Janneke, Nuriye, Selma, Dorothé of Ilona voldoende tijd voor u kunnen inplannen.

Ook een e-mail sturen naar info-at-baston.nl kan natuurlijk nog altijd.