Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

0316 - 58 03 58 | info@baston.nl |

Reparatie melden

Is er iets stuk in uw woning of in het gebouw waar u woont? Wie is verantwoordelijk voor welke zaken? U leest het in de brochure"Wie doet wat"?

“Sober maar doelmatig”
We kiezen de komende jaren voor een beperkte verhoging van de huren omdat we zien dat het voor steeds meer mensen moeilijker wordt om de huur op te brengen. Daarom proberen we onze uitgaven zo laag mogelijk te houden en zijn we kritisch op wat we uitgeven. Ook ten aanzien van onderhoud zijn we soberder. We doen alleen wat echt nodig is. Natuurlijk zijn onze woningen heel, netjes en veilig. Maar luxe oplossingen of extra’s vallen daar niet onder.

.

Heeft u storing aan uw centrale verwarmingsinstallatie, gasgevelkachel of gashaard (waaronder radiatoren of thermostaat)? Dan kun u rechtstreeks contact opnemen met Geas Energiewacht via telefoonnummer 0314 – 20 00 47. Dit kan ook ‘s avonds en in het weekend.
Uitzondering: woont u aan de Hooge Bongert 5 t/m 155 dan belt u bij een storing aan uw centrale verwarming het telefoonnummer van Baston Wonen 0316-58 03 58. Buiten werktijden wordt u doorgeschakeld naar de meldkamer.

Een glasschade kunt u als huurder van Baston Wonen zelf doorgeven aan Samenwerking Glasverzekering telefoonnummer: 0800 - 0226100, keuzenummer 3. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar. De schade wordt door hen afgehandeld.

U kunt heel eenvoudig zelf uw reparatieverzoek doorgeven en inplannen via https://mijn.baston.nl/reparatieverzoek/