Translate

Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

0316 - 58 03 58 |

Mijn Baston Wonen

Mijn Baston Wonen  is het digitale huurdersloket van Baston Wonen. U regelt er heel gemakkelijk en snel uw huurderszaken 24 uur per dag, 7 dagen per week waar en wanneer het u uitkomt. 

U logt in met uw e-mailadres en wachtwoord.
Heeft u nog geen wachtwoord? Stuur dan een e-mail naar info@baston.nl met uw voorletters, naam, adres, huisnummer, geboortedatum en de vraag een wachtwoord toe te sturen?  Wij sturen u binnen 2 werkdagen uw wachtwoord toe.

Mijn gegevens:

  • overzicht eigen gegevens
  • openstaande bedragen bekijken en betalen via iDEAL
  • inloggegevens wijzigen

Mijn woning: 

  • contracten bekijken en huurcontracten opzeggen 
  • huursamenstelling bekijken
  • openstaande bedragen bekijken en betalen via iDEAL
  • woningwaardering bekijken 

Mijn reparaties:

  • 24 uur per dag reparatieverzoek indienen
  • actuele verzoeken bekijken
  • reparatie-afspraak plannen
  • afspraak wijzigen of annuleren

Acties: (gebruik maken van standaard formulieren)

  • melding woonoverlast
  • wijziging van gegevens
  • idee, klacht of compliment doorgeven
  • aangeven of u onze nieuwsbrief digitaal wilt ontvangen

Dit kan een aantal oorzaken hebben.

  • U bent geen huurder van Baston Wonen.
  • Uw e-mailadres is niet bekend bij ons.
  • U bent mede-huurder en heeft geen eigen account.
  • U heeft de caps-lock (hoordletter) aan staan.

Is uw e-mailadres niet bij ons bekend of lukt het niet om in te loggen? De medewerkers van de klantenservice helpen u hier graag bij. Stuur ons een e-mail: info@baston.nl met uw gegevens (voorletters, naam, adres, huisnummer, geboortedatum en e-mailadres) of neem telefonisch contact op op telefoonnummer 0316-580358.