Translate
Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
Mijn Baston Wonen is het digitale huurdersloket van Baston Wonen. U regelt er heel gemakkelijk en snel uw huurderszaken 24 uur per dag, 7 dagen per week waar en wanneer het u uitkomt.
Klik op onderstaande link en in een korte video ziet u hoe het werkt.
Bezoek de website www.baston.nl en het huurdersportaal "Mijn Baston Wonen" via Edge of Internet Explorer (geen Chrome)
Een reparatieverzoek
Log in met uw postcode en huisnummer.
Overige zaken
U logt in met uw e-mailadres en wachtwoord.
Heeft u nog geen wachtwoord? Stuur dan een e-mail naar info@baston.nl met uw voorletters, naam, adres, huisnummer, geboortedatum en de vraag een wachtwoord toe te sturen? Wij sturen u binnen 2 werkdagen uw wachtwoord toe.
Mijn gegevens:
Mijn woning:
Mijn reparaties:
Acties: (gebruik maken van standaard formulieren)
Dit kan een aantal oorzaken hebben.
Is uw e-mailadres niet bij ons bekend of lukt het niet om in te loggen? De medewerkers van de klantenservice helpen u hier graag bij. Stuur ons een e-mail: info@baston.nl met uw gegevens (voorletters, naam, adres, huisnummer, geboortedatum en e-mailadres) of neem telefonisch contact op op telefoonnummer 0316-580358.